Brandguide kártya

RAKD KI A MÁRKA SZEMÉLYISÉGET A KÁRTYÁK SEGÍTSÉGÉVEL!

52 darab, két oldalas kártyákból álló kártyapakli, amely segít a branding során a márka személyiség meghatározásában. A kártyákon melléknévpárokat találsz, amelyeket először három kategória szerint kell szortírozni: jellemző a márkára, nem jellemző, nem érdekes. Ezt követően a jellemző paklit kell átnézni, és addig szűkíteni amíg maximum 3 kártya van csak az asztalon. Ezek az értékeid, a márkád személyiségjegyei. Végezetül válaszd ki, melyik a legfontosabb a három közül. A feldatot helyzetelemzére és célok kitűzésére is lehet alkalmazni.

hasznos kellék, ha

  • Márka tanácsadó vagy. Tervezési folyamataidban alkalmaznád mint segédeszközt pl. workshopon
  • Grafikus vagy. Arculattervezés kezdetélén a briefing szakában
  • Marketinges vagy. Szeretnéd a megbízód márkájának személyiségét meghatározni.
  • Csak szeretsz játszani. Egyszerűen csak kiraknád, hogy milyen vagy, illetve milyennek szeretnél mások előtt látszani.